Thursday, October 6, 2011

Melepas Kerinduan...

Assalamualaikum....


Dah lebih dr setahun aku x menjengah ke blog nie....smpai boleh terlupa password blog sendiri.. sibuk ke? tah aku pn x pasti apa yg aku sibukkan.... rindu untuk berblogging membuak2..

Dlm masa setahun ni mcm2 perkara terjadi dlm hidup aku... ada suka, duka, sedih, pedih.. tp aku hanya mampu berkongsi suka dgn kawan2 terdekat... kenapa ye? sbb pada dorg aku bukan 'geng' dorg..so wat pa nak amik kisah dgn aku..segalanya aku pendam sendiri..aku menangis sendiri..

Alhamdulillah..dlm masa setahun lebih ni jg aku dpt rasa apa itu cinta, sayang... & dlm waktu yg sama aku jg kenal apa itu kecewa, sedih, ditinggalkan... nak diluahkan, tp pada siapa??? aku pendam semuanya..tp smpai bila..

Macam2 perkara yg aku lalui selama ini... mulut aku ketawa tp hati aku menangis...hal dgn kwn2 serumah yg selfish & x reti nk berdikari..akibatnya aku terpaksa hipokrit dgn diri sendiri...i hate this!! smpai bila aku kena tahan semua ni???? kenapa aku x diberi kekuatan utk menegakkan hak aku? aku terlalu menjaga hati org lain sampai aku melapah hati sendiri... tabah lah duhai hati...

Skrg aku enjoy praktikal training aku... even stress di rumah..at least aku dpt jumpa org lain & yg penting aku x perlu hipokrit..just be myself... thanks God...


You Just Dont Know
New Graphics





No comments: