Saturday, October 8, 2011

Novels Marathon...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah aku berjaya habiskan 7 buah novel dlm masa 2 minggu..hehe...walaupn sempat baca waktu mlm shj... novel yg dipinjamkan oleh kwn aku...thanx ya my fren..

Kadang-kadang aku terfikir, wujud ke kisah mcm dlm novel 2? adakah dlm dunia reliti berlaku perkara seperti itu... setiap kali baca novel hati aku mesti tersentuh..mesti aku menangis.. Seolah2 watak dlm novel 2 adalah aku...Ya! aku mmg soerg yg sensitif... tp ada jg aku terfikir kenapa watak dlm novel ni perfect sgt...

Baca novel boleh buat aku lupa pd org sekeliling, lupa pd masalah.... org yg baca novel ni jiwang ke? entah la aku pn x pasti..tp yg aku pasti hati aku ni jiwang... tp x semua kwn2 aku tau yg aku ni jiwang..terlalu byk benda yg aku pendamkan...

*M.A.I.D, Kuseru Rindu Itu, 7 Hari Mencintaiku, Bisik-bisik Gelora, Bukan Ku Tak Sudi, Lafazkan Kalimah Cintamu, Andai Itu Takdirnya*

berjaya jg aku habiskan kalian ya...


******
Quote from Kuseru Rindu Itu : Cinta ini mungkin tidak layak untuk mengintai ruang di hatimu, sayang ini jg mungkin tidak pantas untuk bersemi di lembah rasamu...



No comments: