Thursday, June 18, 2009

Baby & Me ~ when a senior high school student be a daddy~

Han Joon-Soo, 18 years old senior high school student seorang pelajar yg bermasalah. Dia terlibat dlm kumpulan gangster. Sebab frust ngan perangai dia lah parents dia decide kuar dr umah 2 n tinggalkan dia sorg2 ngan duit ckit. Credit card dia pun parents dia block jgak...huhu cyan nyewr.... Dia pun apa lagi nk wat party la sbb x der org kt umah..Masa ngah shopping brg utk party 2 la ada org g letakkan baby 2 dlm troli dia. Cyap ada note utk dia ag..Terkejut habes dia..

Kelakar jugak la masa part dia nk g buang baby 2.Baby 2 nama Han Woo-Rahm.Tp sedey masa dia kna expel dr skol sbb bawak baby g skolah. Dah la x de duit kna buang skolah lak 2..Aku touching gak ar masa dia kna kja sbb dh x de duit sambil dukung baby ag.Bukan setakat hero yang baby face 2 je nangis..skali aku turut mngalirkan air mata..

Part yang touching habes 2 bla dia serah balik baby 2 kt bapak dia yg asal..meleleh-leleh air mata aku..Ye lah..dia dh syg abes kt baby 2 x pasal2 kna bg balik dia pun dh jadi daddy mithali. perghh..layan abes la cta neh..

Cni aku bg ckit pic2 yg berkaitan ngan cita neh...



ni lah poster utk cte neh.. Daddy & Baby yang cute

Daddy mithali...baby x mo susu formula..dia nak breast milk..cyannyer

Bawak baby g skol naik superbike


Daddy yang cute..







Han Woo-Rahm yg comell..

2 comments:

q!sTina_biLqis said...

cte ni best gle...
aku dh tgk...
klo la aku dpt baby yg cute cm bdk ni....
aku wt iklan kt tv....
anak aku comel...
hahahaha....

HaNnZ nYzA said...

eh..x bleyh....tkut nti ada plak yg culik sal comel sgt..