Tuesday, June 16, 2009

Love Me Not.... ~The moment when two people desperately long for one another, the moment when love cannot possess but subsists~



Ari tu masa aku meronda kt dlm YouTube aku tjumpa cita neh & trasa nk download..Akhirnya aku bjaya jugak habiskan tgk cita korea neh....touching habess.... Cita neh sbenarnya dh lama dh... Taun 2006 cita neh kuar..aku jew yg br nk tgk..

Movie ni dibintangi oleh Moon Geun-Young dan Kim Joo-Hyeok yang mengisahkan seorang playboy, Julian yg br kuar penjara n kena bayar hutang 2.87 billion won (byk glerr) Klu dia x byr dia kena bunuh n organ dia dijual..Dia pun menyamar jd Ryu Jin anak org kaya yg mewarisi harta berbillion won n stay 1 umah ngan Ryu Min "adik dia" yg buta...

As usual klu dh stay 1 umah n spend time together everyday of course la 1 perasaan lain plak yg wujud iaitu CINTA... hati dia mula cair masa follow Min yg nk blikan dia pya birthday present..cincin ( cantik cincin 2) tp rupenyer bkn dia sorg ja yg nk bolot harta budak Min 2...ramai lg tmasuk pembantu umah, lawyer n tunang dia..

Tapi aku salute la kt Min ni sal even dia buta dia berani kuar naik train sorang-sorang sbb nak blikan bufday present for her fake brother. Sebab dia pya berani jgak la menyebabkan dia kna kacau...nasib abg dia sempat sampai...nama pun hero mestilah sempat pya..

Ending cta ni mmg suspen lar...aku ingat si Julian 2 dh mati rupanya idup lagi...dan si Min 2 pn dh boleh melihat balik...hehe apa lg cinta bersambung lar...

*** A Man Blinded By Love, A Girl Awakened By Love...***

4 comments:

q!sTina_biLqis said...

nk tgk gak..
smpai ati ang xpromote pn cte ni kt aku....
bg kt aya je...
huhu...
xnk kwn...

HaNnZ nYzA said...

ala...aku dh ltk dlm blog ni kra ak dh promote la neh...

x pe la..x mo kwn sudh...

q!sTina_biLqis said...

ishh ang ni...
aku majuk ni...
bkn nk pujuk...
sedih tol...
(T_T)

HaNnZ nYzA said...

ala...bkn x mo pujuk tp aku ni x pandai la dlm bab nk pujuk memujuk org neh...ang lain lar...heheh