Thursday, June 18, 2009

Jom Kita Try...

Tag dr Quiyah...jiran sebelah aku..

Guna Google Image untuk mencari jawapan untuk soalan dibawah. Kemudian, guna imej yang muncul di halaman pertama dan post imej tersebut sbg jawapan...


1. umur untuk ulang tahun akan datang


ni lah umo aku pada 28 september 2009 nti..

2. tempat yang dikunjungi untuk melancong @ honeymoon

apsal tah aku ni teringin sgt nk p Australia....nk jumpa Mr Kangaroo kot..

3. tempat kegemaran

Mne ek tempat yg aku suka...hurmm...tah la aku pn x tau kat mna aku suka p..


4. makanan kegemaran


2 mende ni lah favourite food aku..soto ayam & laksam..syedapnyew..

5. minuman kegemaran



ice blended vanilla & Lai Chee Kang..

5. nama samaran



Ni lah nama aku kt UiTM Kedah ni..wak2 zaman skolah dlu ada kwn2 pgl aku haniey, nieja..yang pgl aku honey star pn ada..sampai hati..
6. warna kegemaran



My favourite colour..blue & purple..

7. bandar menetap sekarang



pic sblh kiri 2 pic pekan Jitra lama...ha..yg sblh kanan ni plak..seberang jalan sblh sana( x nampak dlm pic) umah aku..hehe promote.. masa aku dok tgh menggoogle cr pic tetiba jumpa pic ni..hehe

8. bandar kelahiran



aku dilahirkan di Alor Star...

9. bidang pengajian




Doing accounting at UiTM Kedah..

10. kelakuan buruk



ni lah kelakuan buruk aku...suka bersendiri & wat hal sendiri...x kira la kt kampus @ kat umah... aku ni ssh nk bcampur ngan org..

11. hobi



ni la kj aku bla dh x de kj nk wat...aku carik novel sambil layan lagu..dh abeh novel aku tgk dvd lah...heheh


12. wishlist


pas tgk phone nie..aku trus tertarik ...


dh cyap pn mende nie....

kepada sesiapa yg trasa nk try wat mende ni silakanlah...




2 comments:

q!sTina_biLqis said...

wow...
hp nk meletop je...
cikai2 xnk pndg dh...
hehehe...

HaNnZ nYzA said...

mestilah...
klu yg cikai x yah ltk dlm wish list..
trus p kdai bli..

nama pun wish kan..blom tntu ag nk boleh...huhu..mcm ang wish kan Black Myvi SE..hehe